Wednesday, August 24, 2011

Books I got at the Library #2


Hello again! As I am recovering from finishing the Darkest Powers-trilogy (it's tough), I will post my next Books I got at the Library.
This time, I only got three books. But, well, it's not like my TBR list is getting shorter every day, so I'm trying to keep incoming books at a minimum. :)

The Ambassador's Mission by Trudi Canavan.
City of Ashes by Cassandra Clare.
Uglies by Scott Westerfield.

And that's everything! See you on Friday. :)

Frederikke, out.

2 comments:

  1. Jeg kan kun sige i lige måde. Selvom jeg fandt niende klasse værende stressende, v det dog på en andne måde. :)

    Jeg har ikke modtaget mails fram dem siden den spurgte, om jeg var interesseret i bogen.

    Glæd dig til Uglies. Det er en rigtig god bog!

    www.breakingfree.dk/annenikoline

    ReplyDelete
  2. Altså, Gym er hårdere fordi kravene er hårdere, men derfor var niend eklasse alligevel hårdt i forhold til hvad ottende klasse var.

    Det tvivler jeg på, da jeg ved, at de har min mail.

    www.breakingfree.dk/annenikoline

    ReplyDelete